#hotmama, o campanie de remodelare a gandirii feminine

Fiecare mama este o oaza de liniste, de idei nastrusnice si de inventivitate. Altfel, cum ar putea ea oare sa faca fata la provocarile de zi cu zi, la De Ce-urile infinite si la bobocii necuvantatori? Ea este, pe rand – bucatar, asistenta medicala, stilist vestimentar, traducator limbi straine specializat in bebeluseasca (nivel proficiency), designer de interioare (ca sa stie cum sa modifice „arta” spontana in ceva creativ si interesant pe termen lung), si cate si mai cate…

Insa inainte de toate, ea este Femeie. O femeie hot, care stie ca inainte de bebe, a fost Eva unui Adam anume, care a iubit-o atat de mult incat au renascut impreuna, intr-o singura floare magica. Bobocul! Asadar, odata cu el, nu mai este doar hot, ci o #hotmama!

Ce-ar fi sa creezi din asta un mars al femeilor care sunt mame minunate, dar si femei fabuloase? Un manifest, un statement, o dovada ca „da, se poate!”? Azi ma voi pune in papucii altcuiva. In papucii mintii care pune pe picioare un concept ce da continuitate si amplitudine vietii femeilor odata ce raman insarcinate. Ce-ar fi, pentru o zi, sa fiu blogger ambasador Hotmama? M-as simti, categoric, onorata. M-as tavali de bucurie sa stiu ca ajut femeile sa fie, poate, si mai minunate decat au fost pana acum, ne-neglijand vreun aspect trecut datorita noilor… boboci. Dar oare se poate?

Chiar asa, oare cat la suta din ceea ce facem inainte de bebelusi, va ramane dupa? O intrebare pe care fiecare tanara femeie si-o pune atunci cand se gandeste la a fi mama. Toti iti spun „fa acum tot ce poti, apoi nu o sa mai ai timp”, sau „poti sa uiti ca o sa mai ai timp de tine cand vine bebe”, ori „sa vezi ce o sa te tii de hainele tale vechi cand n-o sa-ti mai permiti, copilul va fi pe primul plan si va avea nevoie sa fie la zi cu toate, tu n-o sa mai fi!”. Azi mi-am propus sa combat aceste idei. Mamele nu trebuie sa fie partase la asa ceva! Nu trebuie sa le permitem celorlalti sa ne bage asta in cap! Si mi-am ales si cativa parteneri de exceptie care sa ma ajute sa va demonstrez asta. Va fi o campanie… cel putin controversata!

#hotmama, remodelarea gandirii feminine

Scopul campaniei: reeducarea populatiei feminine, inlaturarea de mentalitati vechi care ne fac sa renuntam la noi odata cu venirea pe lume a copilului (nu uitati ca renuntand la voi, lasati sotul fara de…sotie!) si promovarea companiei Hotmama prin prezentarea diferitelor tinute ce permit mamelor moderne sa arate brici chiar si cand sunt gravide sau post-sarcina.

Ajutoare: psihologi populari in media care sa poata discuta direct cu mamele care pun intrebari in scris, bloggeri care sa dea o forma diferita conceptului in functie de viziunea personala, stilisti (hair, makeup, haine) care sa stie cum sa puna in valoare hainele de gravida si hainele de alaptare de pe Hotmama.

Bloggeri participanti: Sweet & Salty – pentru o viziune amuzanta, usor ironica, imbracata intr-o haina suava de cuvinte bine alese ca sa puna lucrurile in ordine si ideile invechite „la punct”- practic un blogger care sa spuna „verde in fata” despre ce e vorba, imbracand realitatea intr-o lumina pe care oamenii o pot primi; Arena IT – pentru a pune in prim plan aplicatiile pentru smartphone-uri ce usureaza viata noilor mamici, cu scopul de a le face programul mai suplu si mai bine organizat; Crossover Art (blog/site propriu) – firma de digital marketing cu un touch aristocrat, aleasa special pentru modalitatea de a imbina marketingul cu scrisul creativ boem, ca sa monitorizeze toate activitatile si interventiile celor implicati si sa le prezinte in mod unic si original pe social media si blog.

Desfasurarea campaniei:

  • Bloggerii participanti vor expune pe rand ceea ce li s-a propus: viziunea personala in care pun in lumina avantajele schimbarii mentalitatii catre o mama moderna ce ramane si femeie si deci, devine o hotmama – se va folosi hashtag-ul #hotmama pentru a defini exact conceptul in discutie
  • Crearea unui eveniment la o locatie tip sala de conferinta (poate Hotel Royal Poiana Brasov, dupa intalnirea participantilor Super Blog la Gala din 16 Septembrie, unde acesta poate fi anuntat? – de discutat cu organizatorii), unde sa fie invitati psihologii care discuta despre necesitatea schimbarii gandirii femeii moderne ce trebuie sa faca fata pe mai multe planuri, ramanand totusi ea insasi; pe de alta parte, stilistii sunt foarte importanti, pentru a putea pune in evidenta utilitatea si necesitatea hainelor frumoase pentru femeile gravide si in perioada de alaptare ce exista pe site-ul Hotmama.
  • Implicarea comunitatilor de mame din grupurile de Facebook, prin participarea firmei de social media care face o pagina speciala pentru eveniment si expune toate cele scrise mai sus intr-un mod prietenesc, familiar, cu un ton pozitiv si aduna laolalta femeile interesate de toate aceste aspecte
  • Implicarea presei locale si nationale, dar si altor bloggeri de parenting interesati, cum ar fi Ioana Macoveiciuc, cu care am mai colaborat si in trecut prin Parenting Academy

  • La eveniment, invitate mame antreprenoare care sa spuna cum ele au reusit sa faca aceasta tranzitie intre vechea si noua gandire si cum au avut succes ca mame si business women fara sa uite sa fie femeie
  • De asemenea invitati bloggeri barbati care pot aduce marturii despre femeile/sotiile de langa ei ce au reusit sa faca asta – vizunea masculina asupra uni problematici feminine
  • Concurs cu premii de pe site-ul Hotmama, la eveniment, prin tragere la sorti
  • Filmulet despre tot evenimentul, care sa fie de ajutor la editiile viitoare

In speranta ca aceasta va fi o caramida solida adusa in educarea si reeducarea femeilor din Romania, sper ca misiunea mea ca blogger ambasador Hotmama sa faca o diferenta de viitor si sa permita celor care se gandesc la viitorul bebelus sa primeasca vestile fericite cu entuziasm, si cu mai putine temeri. Orice femeie poate fi #hotmama!

N.B. Articol redactat pentru concursul Super Blog 2017

 

You may also like

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *